dude where's my..........

Det är torsdag tragiken av att jag gjort näst intill inget den här veckan är otrolig.

Men jag vägrar Söka och ta vilket jobb som helst, jag ska bara ta nått jobb jag verkligen vill ha den här gången annars går det 3 månader och jag har sagt upp mig igen liksom. 

Läste ut Jenna Jamesons bok och den var lika bra som vanligt. Nu är frågan läsa, Aerosmith boken? Eller call girl på manhattan boken?

För alla som inte vet det så läser jag otroligt sakta det är hemskt irriterande för andra oftast. Därför föredrar jag att läsa böcker flera gånger för det blir lite lättare varje gång, om ni fattar vad jag menar plus att jag läser saker jag kanske missat om jag stressat med boken tidigare.

Jag tänker ofta på citat ur böcker, och det här är ett som jag ofta tänker på :

"ett lyckligt slut är resultatet av en tragisk början"- Jenna Jameson, brukar liksom poppa upp i huvet när allt verkar hopplöst. Man blir lite mer hoppfull då.

Ett annat citat som jag absolut älskar är från mötley Crues bok the dirt, Vince Neil's Dotter Skylar har precis dött och han inbillar sig att hon fortfarande är hemma hos honom. 

"Sometimes the thing that makes you seem crazy, might also be the only thing that's keeping you sane"- Vince Neil
Fast nu var jag inte 100% säker på att det var just dom orden hmm illa måste kollas upp... Slut babblat nu.

Smile


image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback