ehh you know like in the ....

Jag klarar inte av mer skogs.-tv. Det går inte, på måndag ringer jag comhem och beställer massa kanaler.

Livet utan mtv
är hemskt. obeskrivligt hemskt, jag lever med mtv jag har alltid mtv igång när jag gör saker, byter ibland kanal för att se på något speciellt sen tillbaka till mtv. efter x antal veckor utan mtv klarar jag inte mer helt enkelt. Detr handlar om att ofrivilligt bryta en vana.

Efter som jag inte har någon tv försöker jag ladda ner lite simpsons avsnitt och lite family guy avsnitt men det går inte så snabbt. Mycket beroende på min stackars dator, jag e faktiskt lite stolt över den som den kämpar för att uppfylla mina önskemål. De är som en såndär söt pensionär som fortsätter jobba efter pensionen och jobbar 1000 gånger hårdare än dom nya ungdomarna på kontoret som spenderar 40% av arbetsdagen på facebook.

så jag e stolt över att min dator fortsätter kämpa trotts allt jag utsatt den för. Men nu skulle jag inte banga på lite avsnitt, 56,8% klara ZzzzzZZZzZZZZzzzz... kommer somna inna dom är färdiga.

förresten är det påskhelg och jag är alldeles ensam.... hela min familj på alla håll och kanter har lämnat mig, mor och bror är i finland. Far med sambo är på landet tog med sig trädgårds tigern gjorde dom också så alla e borta.

Ojoj nu är det hela 58% 

Smile
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback