Jag tror jag brinner

"Att om det inte känns som eld, om det inte bränner upp en, så är det inte värt det."- Håkan Hellström

Jag e trött har inte sovit speciellt gott i natt. Usch behöver få tag på människor för att kunna planera saker och ta reda på saker men de verkar ju vara en omöjlighet också. Idag fyller iaf Sanna år och det tycker jag ska firas.

jag började läsa om Jenna jamesons bok igår också e tredje gången nu grymt bra bok.

Aja vet inte vad jag ska säga är lite förvirrad och ganska rädd för att jag blivit tillbaka indragen i nått jag inte hade nått med att göra fån början.

Jag hoppas att jag får reda ut det här så jag slipper mer av detta nu. Jag behöver dock lite hjälp, behöver veta vad som är sanning eller inte.

Smile

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback