Krig?!

Ne nu går comhem mig på nerverna tv kanalerna e fortfarande off, jag blir knäpp!

Först funkade inte internet och då hade dom glömt att meddela mig om att dom tillfälligt stängt ner det för att fixa nått, schyyyyst! Nu funkar bara 1an 2an och 4an och dom säger att jag måste ta upp detta med den i vår förening som är ansvarig för tv, Idioter det är ju ingen annan i föreningen som verkar han nått problem då jag är den enda som ringt till dom med detta problemet!

Så nu har jag försökt lista ut vem som är ansvarig för tv i vår förening, lyckas jag ? Nej för den senaste uppdateringen jag fick om sånt var när jag flytta in och den som var ansvarig då har flyttat. De är najs!

Är de så mycket begärt att dom skickar en tekniker som kollar saken då dom för 2 veckor sen knappt bytte ut mitt 3hål i väggen uttag? och jag verkar vara den enda som har ett problem med tv i hela huset? Ser ni också ett mönster?

Ne usch!

Ajuste inte hört något än om jobbet och inga nyheter är ju iallafall inte dåliga nyheter

Smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback