look she's smileing

Jag vet inte varför, Men jag vaknade imorse (okej halv ett) ,och kände mig lycklig. Helt utan anledning var jag bara lycklig. Jag gillar den känslan.

Idag ska jag stor-städa hemma. Haha förvånande hur mycket som får plats på 24kvm. Jag har gett upp hoppet om snö så jag ska nog ta och rensa ur garderoben och ta ner lite grejer till förrådet.
Mitt totala i-landsproblem är att mina kläder inte får plats i garderoben längre. De är as jobbigt, vad ska jag göra jag kan ju inte köpa en ny garderob de får ju inte plats. Har inte pengar till det heller. Först på listan står ny laptop iallafall så detta får vänta.

Jobbade igår och inser sakta att min nya tatuering ger mig uppmärksamhet. 7 av tio kunder frågar om den och ger komplimanger. Den slutgilltiga domen av allämnheten verkar vara att jag har god smak, och vem är jag att protestera mot det  ;)

haha jaja nu ska jag städa, jag ska jag lovar !

Smile


image93
"Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda."- Mark Twain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback