no, no it's beer not bear.

Vem lurade i mig att malibu med sprite skulle vara gott? ryser i hela kroppen.... Malibu cola är det som funkar andra idéer skall från och med nu avfärdas.

Börjara känna mig lite partey nu asså frågan e blir det 90's ikväll? Eller kommer jag tvingas hänga på viper room? om det blir viper room tänker jag bara vara glad för jag är vaccinerad mot hepatit jisses vad skabbigt det stället är. Enda 3stället jag skulle önska skulle läggas ner.

Jag vet inte exakt vad det är men jag tycker verkligen inte om  viper och jag ser inget positivt alls med det stället.. så är det bara...

ne nu ska jag göra mig en till Malibu med sprite *ryser igen* och käka en macka, blev lite hungrig känner jag....

Smile

image96


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback