No promises, no demands.

Lång dag, Dom flesta dagar när jag inte jobbar har en tendens att bli det.

Jag får så sjukt tråkigt,
och dagarna känns så lååånga, så jag åkte hem till pappa och lagade middag bara för att ha något att göra liksom. Dom var iallafall glada för det. Dessutom är jag kunglig på att laga käk så det blev gott också.

Poängen är dock att jag måste hitta ett tids fördriv varje dag så länge jag har ett så här stört schema. Längtar efter värme så man kan hänga ute mer, just nu är lägenheten så klaustrofobisk. Frågan är var jag ska hitta nått jobb jag skulle trivas med...

ska ju jobba på söndag så hela morgondagen är en stor röra. Hoppas de hittas på nått kul iaf.

Smile 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback