things like that never mattered much to her

Jag var så sjukt duktig igår, Tvättstuga, stor städning, disk, passade på att gå och handla käk ,göra en matlåda till idag, och plockade med mig ett par gråa byxor också :D

Så nu är det rent, underbara rena lakan som är så där ny mjuka och luktar sköljmedel och av något skäl känns kuddarna alltid extra fluffiga och lyxiga med nya fresha lakan.

Blev lite deprimerad igår då jag insåg att jag inte har behörighet att söka den universitets linje jag vill gå.  jävla matte B- och C ! Sen såg jag att min plan b ansöknings period gick ut i måndags och det var ju bitch.

Så då köpte jag byxor.

Jag hatar att jobba som jag gör nu jag jobbar udda tider som gör att jag vänder på hela dagarna, dålig lön och aldrig tillräckligt med pass för en "normal" månadslön. Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet iallafall. Hoppas jag kommer därifrån i någolunda tid i kväll.

Smile

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback