Brunch.

Jess en ledig dag. Härligt liksom att kunna sova hur länge som helst. Inte vara bakis när man vaknar. och dessutom ha mat hemma :)

Åt middag hemma hos pappa i går. Pappa är i italien. Och han skickade mej dit för att kolla att hans sambo inte mat förgiftat någon eller skulle göra det. Eller ännu värre käkade fiskbullar 
Dvs. Jag skulle laga mat.

Hahah jag hade varit där 5 min när hans sambo säger, Jag ska göra wok ikväll men du kan väll hjälpa till så det inte blir konstigt. Jaa ja de kan jag svarar jag, 5 min senare lagar jag maten och hon sitter och läser någon bok på balkongen. Men det är nog för allas bästa laga mat är inte hennes starka sida.

Och idag gjorde jag brunch. till mig själv alltså. Smoothie, frukt, ägg och mackor. Duktig känner jag mig iallafall.

Åker nog hem till mamma idag och hälsar på var ett tag sen jag var där och jag e ju ledig i morgon också.

Smile

image110

Visst ser det fint ut
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback