Dreamin' is the best part of waking up

Pratade med Habibi Igår i telefonen, Inte så ovanligt direkt... men

Vi pratade om att åka till LA kanske, och det är ju lite ovanligare. Beror på massa saker förståss, om hon kommer in på den utbildning hon vill gå och om man har penagr osv.. Men vad härligt det skulle vara, dra i väg i höst och vara där 3 månader.

Skulle inte vara fel. komma bort från shlm och regn och höst. Båda skulle fylla 20 där nere också trorligen.

Än så länge är det dröm men fan va nice det skulle vara. LA är liksom mitt dröm ställe av något skäl. Nya människor bort från allt gammalt tråkigt regningt. Bort från jobbet, även fast jag faktiskt gillar mitt jobb.

Jaja  Nu ska jag fixa lite saker.

Smile

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback