Ego moment 4/5-08

Hahaha jag ska dela med mig av dagens ego moment. Eller det som gav en ego boost som jag kommer leva på till i morgon iallafall.

Kom alldeles nyss hem från stan, var ju på bio med mammi och såg 27dresses. svänger in på vägen som går till mitt hus när det kör upp en motorcykel som saktar ner precis brevid mig. Jag tänker nu ska han fråga om vägen, för det är vad folk alltid frågar mej om. Jag ser tydligen ut som en väl orienterad person.
Hursomhelst, han fäller upp visiret på hjälmen och tittar på mig uppifrån och ner, sammtidigt som han rullar brevid, sen visslar han säger sexig, fäller ner visiret och åker vidare.

Jag får en skratt attack och en ego boost och kommer leva med den till imorgon, då ska jag jobba. Där brukar alltid någon ge en en självfötroende kick.

Undrar igentligen hur många killar som vill ligga med kassörskan? Efter att ha jobbat i kassa ett tag ( på många olika ställen) så börjar jag ju faktiskt undra.
pojkar kan komma med så roliga förslag ibland att man funderar på om dom inte borde ta en kalldusch istället för att gå och sätta sig i en mörk biosalong.

så nu vet ni

Smile

image107


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback