Royal fuck up.

Shisses, va trött jag varit senaste dagarna. helt sliten.

Jobbade dessutom till efter 00 i går så de hjälpte ju inte tröttheten. Läget hjälpte det ifs lite men inte tröttheten.
Har väll inte så mycket att berätta igentligen. Mange Shmit (om de nu stavas så) Var på bio igår eller hans dubbelgångare.

Ajuste Här om natten när jag höll på att somna på tåget hem så kom en tjej från stockholms gruppen fram till mig och gav mig hennes visit kort och pratade om att det vore kul om jag skickade in lite bilder på mig själv och en kort presentation. Jag osminkad 2 timmars sömn, tillomed mina kollegor som e vana vid att se mig relativt sliten tyckte jag såg ovanligt trött ut, får en sån "komplimang" den ska jag leva på en stund.

Vet inte om jag ska skicka in nått dock känns lnte som jag. vi får se vissa håller ju på att försöka övertala mig.

aja ska jobba snart

Smile, love, peace and happiness



image111
Almost famous är förresten en av mina absoluta favorit filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback