Tills himmlen faller

Ja det har ju inte varit en helt pjåkig dag, gjorde chokladpancakes till lunch, smoothie till det.

Solen sken ju lite så jag joggade 4 km (runt en sjö som är ett fågel reservat och jag e ju as rädd för fåglar så de gick snabbt som satan) och körde sån där styrke träning som egentligen enligt mig inte är det utan bara ett sätt att varva ner efter jag joggat typ situps och utfall. Så endorfinerna flödade en stund. Lagade lax till middag och kände mig så nyttig på nått sätt.

Funderar på att göra en nagel förstärkning nu när lönen kommer, beror på hur myket ja får i lön men har hittat ett ställe som gör det billigt och dom e as duktiga. Problemet ar att jag får inte ha längre naglar än vad jag har nu, för det ser inte bra ut på min arbetsplats tydligen. men de ordnas nog. Ska gå å kolla om dom har tid i morgon, ska inte jobba (schema lagt) förrän på torsdag så har ju lite fritid.

Nu är det ladder49 på 9an, jag har ju bara skogs tv men den är bra den filmen. Kommer ihåg när jag och Jameson såg den på bio haha satt några brudar bakom oss som grät så det lät i hela salongen trotts att det var bio volym haha.

Aja huvudsaken är se den, man slutar ta saker förgivet efter att sett den tillräckligt många gånger.

Den på minner mig lite om Ps. I love you

Smile

image113

Kommentarer
Postat av: Helena

ps I love you, den vill jag se
:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback