underligt

Jag har funderat lite på grejer senaste veckorna, mest på att jag har en kompis som förändrat sitt betéende ganska drastiskt dom senaste veckorna. Jag kan inte sluta undra vad det kan bero på.

Jag skulle gärna vilja veta, jag hoppas det inte är något speciellt men lite undrande är jag....
Det finns fler faktorer i det hela som gör mig ganska orolig. Jag hoppas alltid på det bästa men jag kan inte låta bli att vara orolig.

Jaja ikväll är det jobba, nu tror jag jag ska jogga faktiskt... Kände att jag kan vara duktig idag...

Fast det är nog ungefär vad jag orkar med innan jobet, tvätta osv känns som överkurs....


Jag är dock väldigt orolig som sagt har en skum känsla som inte släpper alls...

image115


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback