I'm back.

Total deckad av körtelfebern senaste veckan så har inte gjort mycket mer än varit hemma hos mamma.

Men nu e jag hemma igen och börjar bli frisk. Är väldigt trött bara men de e för jag har viruset kvar i kroppen. Får inte träna eller dricka på typ 2 veckor till pga lever påverkan och viruset de e lite tråkigt inte så mycket att göra på helgen och jag blir lite deppad av att jag inte får träna.

Aja imorgon ska jag jobba har inte jobbat på lite över en vecka så ska bli skönt att få sysselsätta sig igen.

Har väll inte så mycket mer att berätta om just nu, har gjort massa smått idag typ ansiktsmasker och färga ögonfransar och sånt tråkigt....  är jätte trött (fast jag sov till halv ett i dag) så ska nog ta och sova snart.

Sitter förövrigt och kollar på fotbollsgalan, den känns lite avslagen.. eller? den saknar nått, inte ens min älskade håkan hellström lyckades tagga folk. Men Pelé var skön jag fatta inget alls av vad han sa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback