Tillåt mig ett Do´h !

Jag har körtelfeber. De e helt jävla sinnesjukt.

Jag e aldrig sjuk
och nu e jag sjuk med något som "vanligen sitter i en månad" och man " bara kan vänta ut, inte medicinera".

Så typiskt kom hem från finland i natt och i morse så ringde jag vårdcentralen...  lite blodprov senare är dom förbryllade över att jag har körtelfeber utan feber... än så länge iaf. Så irriterande nu börjar ju min arbetsperiod av månaden skulle ju jobba hälften av min månads lön nu.

Aja ska jobba ändå läkaren sa att jag skulle ta de lungt men allt e relativt jag får helt enkelt bedömma om jag orkar jobba hela perioden eller om jag måste ge bort lite pass.... De enda hon faktiskt sa att jag absolut inte fick göra var att träna, så träningskortet kommer ligga orört ett tag.

Ajuste mitt utseende e lite komiskt mina ögonlock är svullna haha jag ser lite ut som en ödla korsat med rocky efter någon match haha.

Ne de var ju synd. pass på körtelfeber. tydligen inte smittsamt direkt så jag behöver inte isoleras iaf.

Smile, love, peace and understanding.

 

Vad ska man göra för att få honom som läkare? Om man inte är skådis i grays anatomy då alltså?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nejdå Habibi :), du behöver inte vara orolig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback