inte helt...

Söndagar är oftast ganska ångest framkallande
. Jag har ett konstigt schema denna månaden så jag jobbar inte så mycket på ett tag och sen väldigt mycket senare.

Detta leder tilll att jag har för mycket tid att göra av med. Och då blir man läskigt uttråkad och ganska lat. Kortsagt, imorgon går jag och inhandlar mig ett gymkort. Efter som jag inte tränat sen..... hm när det nu var jag slutade jobba på restaurangen (och min månads inkomst blev betydligt mindre) så är konditionen helt off, Igår när jag skulle gå hem från tunnelbanan hade nån tragisk tönt tryckt på nödstop knappen och rulltrappan stod väldigt still.
Rulltrappan i solnacentrum uppgången mot råsunda är en killer den är vääääldigt lång förr i tiden hade detta inte varit nått problem men igår när jag tagit mig upp för trappan var jag anfådd riktigt anfådd.
 
Jag ska inte bli anfådd av sånt de e inte ok, så nu blir de konditions träning. Tänkte att Sim och tränings hallen här brevid kan få ta hand om mig, Och då kan jag ju inte skylla på att den är dåligt placerad och jag inte orkar ta mig dit, de är liksom 5min åt höger från där jag bor hahah dessutom kan jag simma då också, och jag älskar att simma .Enda träning jag gjort sen i våras var att simma på landet.

ska även göra lite andra saker men de kan jag berätta om senare..


Smile, peace, love and understanding.



Ps. jag såg Wall-e Igår. Så otroligt bra film.... Helt sjukt fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback