Buzzin

Härlig dag, visst?

Dagen började med
ett tel samtal från en vän som meddelade att hon var på väg mot mig nu och hon skulle ta med sig godis. ( Hon jobbar på karamellkungen). En stund senare ringer de på dörren och jag får ett kilo smågodis, en bra start på dagen tycker jag.

Vi satt och snacka en stund. Och nu har hon dragit vidare. Jag ska jobba om några timmar så jag ska börja fixa lite typ diska och sånt. Men tänkte bara berätta om hur fin vän jag har. Vi har känt varann sen dagis och även bott grannar större delen av livet. Man kan ju tänka sig att man skulle tappa kontakten lite efter några år när man flyttar och sånt, men inte. Tror vi kommer få dras med varandra en hel framtid till :)

Jaja nu vet ni jag kommer alltså varva min lunch med godis haha

Sen ska jag ut efter jobbet  borde kanske söta upp mig lite extra? eh blir bra hur de än blir. Bra dag idag.

Smile, peace, love and understanding


Shwayze Ft cisco- Buzzin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback