planera mera

Usch jag hatar att planera saker långt fram, eller typ mer än några dagar frammåt. Så varje månad när vi ska fylla i en lista när man kan jobba så får jag ångest.

Så jag brukar göra det samma dag som den ska lämnas in bara för att. Men nu hade jag glömt och skickade in den en dag för sent, så nu kan jag ju bara hoppas att jag får några pass nästa månad annars är det crazypanik på G.

Annars då? Crushen datear tydligen nån tjej. Sånt e lite tråkigt de förstör liksom det roliga i att ragga på han. Jag såg Patrik 1,5 igår också. Tyckte den var ok men inte jippi. nu funtar jag på att gå och se tropic thunder på bion här brevid. Har så läskigt tråkigt. Och e jätte sällskaps sjuk, får vänta på att min lilla kompis slutar jobba och ringer så jag får höra heela scoopet om crushen haha.

Vaknade förresten i god tid i morse vid halv 11 redan. Sen somnade jag om vid halv tre (bra där) sen så vaknade jag och lyckades somna om igen. De var någon på jobbet som snacka om hur man laddar om batterierna efter att ha jobbat några dagar och tydligen är det så jag gör. Jag sover 14 timmar. Fast jag är ändå rätt trött så lär sova ikväll i allafall.
 
Aja ännu ett ganska meningslöst inlägg.

Smile, Love, Peace and understanding.



Bild: Happysad.be

Kommentarer
Postat av: Michaela

våga inte se Tropic Thunder utan mig. Detta är ett hot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback