thursday

Ibland när jag jobbat och sen ska få vara ledig någon dag så har jag en tendens att drömma om jobbet. Helt sjuk men de e kanske så man blir efter ett tag.

Vaknade vid halv 9 för ett dagis var och lekte i parken utanför huset. Seriöst orka att vakna till småbarn som skriker "FÖR JAG E FRIIIIII SOM EN FÅÅÅÅGEL!"

Sen har jag inte gjort mer idag ska städa upp lite ikväll så får jag middags date i form av Sanna. Jag ska göra kycklingrisotto med tomat sallad. Hon prata om chokladbollar men jag vet inte riktigt vad hon menade. Imorgon e det jobb igen öppning till halv 6. skönt att inte hela kvällen går bort.

Tror föresten jag har lite av en crush på en av mina kollegor. Han e söt, synd att han jobbar så sällan bara.
Måste föresten berätta om igår en ny kille började på jobbet (inte crushen då), och han e tydligen inte så van vid kassalådor som skjuter ut när man tar betalt haha. 3 gånger av 4 så träffade kassa lådan honom i skrevet jag höll på att dö haha. De var ju inte så att jag kunde skratta åt han.

Ne nu ta tag i livet.

Smile, peace ,love and understanding.


Haha har haft den här i skallen i snart en vecka.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är fri som en fågel? Woot? Idiots



Man ska lära barnen att sjunga "Jag leker träääääd, jag leker träääääd, jag leker ihåligt träääääääääd". Mycket roligare, mycket mer irritande ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback