yo bro

Okej så fredagskväll efter en splendid dag. Lite jobbigt faktiskt för ångesten finns där att göra något. Tropicthunder har premiär idag, så dom ringde från riggan och undra om jag kunde jobba. kände dock inte för rigoletto i kväll så jag tacka snällt nej. Men nu e jag sysslolös och rätt uttråkad istället

Fick reda på lite info idag igen, hatar det men vafan jag vet och fortsätter tills jag vet bättre ( typ bara habibi som fattar den där meningen insåg jag nu)

Dessutom så lyckades jag tömma kontot i tisdags då jag och kollegorna gick ut. Nästan lite deppigt, fast ändå inte jag har haft en as bra dag. Varit ledig och fixat. 

Är nog bra om jag inte dricker på några veckor tror jag ska hålla vita veckor fram till de e B-day dags för mig. De ska förövrigt firas på ett bra sätt också så kanske skulle börja planera?

Haha lyckades förövrigt skicka iväg ett fyllemess i tisdags som var så fel, Varför gör man alltid det när man e i en sån position att man ska spela lite cool? haha aja tror inte det var någon skada skedd fick ju faktiskt svar :)

Ne nu ska jag vara prima och fixa naglarna sen kanske noppa ögonbrynen också, jobbar ju i morgon och det kanske crushen också gör så med tanke på hur sliten man ser ut i vanliga fall på jobbet kan man ju se fräsht sliten ut iaf.

Smile, peace, love and understanding.




Pearl jam- Better man.
Jag älskar den här låten, minns exakt vad jag gjorde och var jag var första gången jag hörde den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback