applåd, tack

Japp det tycker jag jag förtjänar. En liten applåd.

Jag hade ju intevjun idag och jag tror det gick ganska bra faktiskt så nu kan jag inte mer än hålla tummarna för att jag ska få jobbet. 

När jag ändå var i kista passade jag på att köpa dom där jeansen jag inte köpte igår. Hög midja visst men nedsatt pris med 900kr toppade det faktiskt. Plus att dom är jäkla snygga på och man ser ju inte att det är hög midja om jag inte stoppar in tishan i dom liksom. Så två jeans rikare på två dagar.

Åkte också in till stadsbiblioteket och lånade massa böcker. Mer om Queen och Mr. Mercury och sen lite böcker om Ray charles också. Inga tunna grejer, tegelstenar på engelska. Dock lite enklare engelska än den fackspråks engelska jag har i läroböckerna. Min påse med böcker var inte bara lite tung.

Imorgon ska jag vaccinera mig mot svinis, sen blir det bio med Tilda.

Nu ska jag göra mat, är sjukt hungrig hoppas inte maten frusit. Det ä nått kostigt med mitt kylskåp det är minus grader där inne...

Smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback