Luv u better

Herrans massa känslor som kör tornado i min mage just nu. Mest är jag osäker på saker och situationen men men...

Hur som ska hoppsa in i dushen nu och köra extreme makeover känner jag, funderar faktiskt på att till och med stänga badrums dörren.
Brukar ha den öppen för jag kan se på tv när jag duschar då men tänkte att jag kunde prova stänga den i exprimenterande syfte och se om jag duschar snabbare då...

Ska pressa en citron och göra lite citron vatten jag kan dricka sen i natt när ag kommer hem, ska ju jobba så skulle vara bra om jag inte e bakis.
Visste ni det förresten? Att citron är vätskedrivande och lever renande? Helt perfekt att dricka när man kommer hem på natten efter man druckit massa alcoholhaltiga drycker. Slipper man bli bakis och får i sig c vitamin  perfekt faktiskt. Dessutom tycker jag det är gott. 

Finns möjligen ensak som är bättre men det kan vi ta nån annan dag. Nu ska jag börja fixa mig.

Smile


UPP muggen får det bli. Kan man bara ta ur den ur kylen när man kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback