plåster

Vaccinerad och klar. Känner ännu inga biverkningar på vaccinationen och det är ju positivt. Mamma sa att man kan få lite feber under dom första 24 timmarna men änså länge är jag problem fri.


Efter vaccinerandet åkte jag till stan och mötte upp Tilda och kirrade bio biljetter till trubbel i paradiset. Helt ok film lite rolig och hel lycklig sådär. Efter filmen bestämde vi oss för att se en till och 500days of summer blev det. Den var faktiskt bra, verkligen en film som måste ses på bio för det skulle verkligen inte funkat på dvd hemma. Ju mer den sjunker in ju bättre tyckte jag den var så kan ju rekomendera den.

Annars är det inte så mycket mer att säga om dagen, snöade lite och det var strömavbrott på kungsgatan i typ 10minuter när vi satt på sandys men annars har jag inte hunnit mer så mycket mer.

Ska fortsätta skriva uppsats, det är så stört jag har hela uppsatsen i huvudet och jag liksom kan läsa upp den i huvudet men när jag ska skriva ner det blir det konstigt.. Aja ska jobba på det.

Smile :)



Fattar inte varför jag fick plåstret detkommer ju göra mer ont att dra av det än det gjorde att ta sprutan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback