bra dag!

Vaknade halv 11 av att mobilen ringde, svarar lite förvirrat och vipps har man en arbets intervjuv nästa vecka.

Nu håller vi tummarna bara, skulle vara skönt att glida in i handels igen. Efter det var jag ju ändå vaken så smsade lite med vänner och sen gick jag upp. Skönt att stiga upp innan halv 12 för engångs skull.

Gick till centrum för att lämna tillbaka en tröja som inte passade och köpte lite grejjer också. Har vaknat på mornarna några gånger nu och velat ha Thé men det har varit slut hemma ett tag. Effekten av det blev att jag köpte en MASSA thé, nästan så jag blev lite fundersam om det verkligen var nödvändigt men jaja. De är vinter snart och man kan ju inte dricka oboy jämt.

Funtar också på att gå på bio i kväll. Vet inte vart eller vad jag vill se fast det märker jag väll snart. 500 days of summer verkar bra känner jag, zombieland är jag bortlovad på så den får vänta. 

Men först plugg sen kanske bio. Artist porträtt It is !

Smile  


Ett porträtt om denna mannen på 2000 ord känns stabilt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback