kalas.

Mitt internet har legat nere i några dagar så det har inte blivit så mycket bloggande. Fick igång det idag efter att ha pratat en stund med en väldigt hjälpsam kvinna på comhem. Lite förvånad över hur trevlig hon var faktiskt.

Såg iallafall UPP! i Söndags, fantastisk film såg den i 3D också och det gjorde det lilla extra kan jag med säkerhet säga. Se den är det enda man kan säga, man blev så glad och den var så fint ihopsatt, som dom gamla disney klassikerna engång var.

Sen träffade jag Jenny och Haylie-baby i måndags, vi lunchade på ikea och gick runt på outlet och lekte med Haylie självklart också. Gjorde nog min vecka lite att umgås med dom fina tjejerna.

Åkte hem till mamma när jag ändå var i krokarna och fick lite god middag, mammas mat har en tendens att alltid vara bäst. och sov där sen och hängde där idag på dagen också.

Blev förföljd hela dagen av fet katten som var väldigt nöjd med att jag var hemma haha.
 


Min lilla tjockiskisse som tog en liten tupplur på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback