Lite spontant sådär

Hemma! Åkte hem till mammsen igår efter lägenhetsvisningen, sen har dagen mest spenderats med att prata telefon med banker och försöka fåtill en låne ansökan.

Är trött men jätte sugen på att gå ut, iblan blir man ju smått galen på att folk envisas med att inte vara hemma i stockholm. Svårare att hitta sällskap då men,men.  Ryktas att det kanske kan vara utgång på gång ikväll efter idol? Vi får se helt enkelt.

Lägenheten var förresten lika fin som på bilderna så nu hoppas vi på det bästa. om jag kan få ett låne löfte till början av nästa vecka vore det ju kul, så får man kanske lägga ett bud.

Nu ska jag i alla fall göra käk, är hungrig som jag vet inte vad..



Fick förresten nått infall när jag kom hem och tände massa värmeljus, lite mys sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback