Spänningen stiger

Världens lataste dag idag tror jag.

Bara varit hemma i mjukisar och käkat glass. Sökt lite jobb också men inget speciellt.  Jag var iförsig på en 4timmars promenad i går kväll/natt så då kanske man får vara lite lat idag?

Vet inte varför men jag känner mig ganska låg just nu. Som hjärnan Försöker undvika att tänka på det så jag vet inte exakt vad som gör mig låg men jag vet ändå ungefär, om det nu låter vettigt alls?

Fick förresten ett mail för en stund sen där det stod att jag fått godkänt på nationella provet i matte c. Det är otroligt spännade efter som jag inte gjort det provet än. Jag missade ju första prov tillfället man ska ha ett nytt nu i november, hoppas jag.
Tänk om dom tror att jag redan gjort provet och inte får göra det? Jag som satsar på minst vg liksom.

Eh det ordnar sig. Ikväll blir det rester till middag och sen mera glass.

Förresten har jag världens finaste vänner, jag läste igenom min sms inkorg och blev alldeles till mig av hur fina ord dom lyckats skicka till mig senaste månaderna.

Det är därför jag inte får ångest över höst, vinter och mörker för jag har så fina vänner som lyser upp mitt liv varje dag året om.  Det och dessutom älskar jag snö :)

Smile!



Bilden kommer från sjöfartsverket.se (vem kunde tro att dom var sånna kramisar?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback