Stirrigt

Åhh! Kan verkligen inte koncentrera mig på plugg över huvud taget. Fattar inte vad det är med mig?

Måste verkigen få in den här kurs litteraturen i hjärnan. Och efter som jag vaknar så sent på dagarna känns det sent att åka in på biblioteket och plugga så då blir plugga hemma.

Stadsbiblioteket har ju som dom flesta vet små facksalar där det är lugnt att plugga, så då brukar jag  åka in dit när jag inte kan tänka hemma. Typ sätta mig i facksal 5 (perfekt för det är så lungt och det mesta av min referens litteratur finns där) och där kan jag koncentrera mig men det är ett ganska litet rum och det är fler som upptäckt det fina med det, så man måste åka in i ganska god tid för att få sitta där i lugn och ro.

Såg förresten att Slash biografin jag tänkt använda till skoluppgiften var utlånad..

Aja får väll laga lite mat nu iallafall så får jag fortsätta sen. Stänga av datorn helt och satsa på mina böcker.

Smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback