Tvål

Jag kom kom på en grej lite, jag har inte behövt köpa tvål en enda gång sen jag flyttade hemmifrån...

Vad beror det på kan man ju undra
, jo jag har fått tvål i present av folk. Och jag kan inte låta bli att tänka att det är en lite konstig present, är det en pik? Luktar jag illa? Haha

Det har hänt ett några gånger nu, ganska roliga tvålar eller typ lyxiga och fina och så men ändå det är en konstig present.
Det är uteslutande tjejer som skulle ge någon en tvål tror jag också.
Skulle inte kunna tänka mig nån kille som skulle ge det till någon särskillt inte en annan kille (eller kanske just för att ge honom en pik, men inte mer än så).

Varför är det så? Nu gillar jag mina tvålar så jag klagar inte, den senaste jag fick var en stor flaska som bygger på att vännerna jag fick den av vet att jag sjunger i duschen haha.

Ne det var det svamlet, folk får gärna ge mig tvål, jag tycker det känns som en sån där onödig utgift om jag skulle köpa det själv, typ som att köpa strumpor. Ett tips för julen kanske? huh? Strumpor? eller?



"Singing in the shower" Hehe mina vänner har humor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback