Weeeeeiiiiii!

Jag är på sjukt bra humör idag, med tanke på att jag vaknade för en timme sen så kanske det beror på att jag är utvilad eller nått? Har hoppat runt och dansat i lägenheten nästan en timme nu :)

Haha var iallafall ute igår
, Tilda och Patricia blev kvällens sällskap. Vi hamnade på strand som var allmänt dött och sjukligt dålig musik men vad gör det? Ful dansa till dålig musik och läsa upp repliker ur nån film är kul med rätt sällskap.

Hade dessutom lyckats med en bra outfit om jag får säga det själv så snygg att jag var nära på att ta en outfit bild inna jag gick ut. Kom på mig själv och tänkte neeee...

Blev smått trakasserad av en dörrvakt lite synd att folk inte kan beté sig. Men hade kul och de slutade med natt käk från abdulsamak!

Pratade med Sanna igår på hem vägen också, vi kom på att vi saknar varandra. Jag saknar min vän! så jag tycker hon kan komma hem redan nu, lite tidigare än planerat och hälsa på lite till :)

Var hemma i tid och relativt nykter att jag sen sov bort hela dagen är en annan femma haha ne nu ska jag nog kila hem till pappsen och hjälpa dom packa inför flytten.

Smile !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback