Yes

Så bra, gick upp för en stund sen och har redan hunnit prata med både banken och komvux.

Nytt tentamens tillfälle 13 november så behöver inte oroa mig om att inte få kursen fixad, och banken har ett speciellt lån som kan fungera om lägenheten blir aktuell. LYSANDE!

Nu väntar jag bara på min flunch ska bli färdig och sen får jag mat också.

Frågan kvar står dock, att åka till finland redan i morgon eller att inte göra det. Kan inte bestämma mig. Vill spara pengarna till något annat men vill hälsa på släkten.

Plus att blir det aktuellt med bud på lägenheten och dessutom att sälja min så blir det knepigt i från mummu och ukkis by. Lite jobbigt att knalla till biblioteket varje gång man ska ha internet.

Lite jobbigt de där för det blir så gnälligt om jag inte åker dit nu, fast jag inte lovat att jag ska det heller men, men.

Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback