Absolute Söndag

Segar nått så extremt idag. Vaknade halv 10 av att dörrklockan ringde och Pappas Sambo kom med katten som jag hade i uppgift att avmaska. Dvs släng in en tablett i käften på, tydligen är jag den enda i familjen som klarar av det.

Fixade de och dom åkte vidare. Gick och la mig igen och vaknade vid 12. orkade inte gå upp så somnade om och plötsligt var klockan halv2. Snyggt.

Aja om några timmar ska jag möta upp Habibi i kista och vi ska käka och gå på bio och skvallra om allt vi missat när vi inte hunnit träffas på ett tag.
Så konstigt, vi levde ihop i lite över en månad i sommras. Hängde med varandra oavbrutet, bodde ihop på alla hostels, reste ihop och delade tält på Peace and love. Och sen kommer man hem och livet kommer ivägen och man hinner knappt träffas. Så det ska bli kul att ses. :)

Annars händer inte så mycket just nu.

Hahah juste för en liten stund sen upp täckte jag blod på golvet och börjar undra va fan kommer det i från.. Kollar mig omkring fattar ingenting, så ser jag plötsligt att min stor-tå blöder... Massor haha helt sjukt hade inte ens kännt att nått hänt. Det bara rann blod så nu har jag en tejpad stor tå. Fashion statement? Helt klart !


Smile




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback