Fame

Lugn kväll med lite bio mys med Malin my darling, såg fame, ni vet re-maken på den gammla filmen. Tyckte faktiskt inte den var speciellt bra, duktiga skådisar men inte speciellt bra film tyvärr, men de var mysigt ändå.

Var bara vi och ett yngre par i hela salongen. haha tror det var störande för dom att vi var där, dom trodde säkert dom skulle få hela salongen för sig själva och sexa loss i totalt. Så fel dom hade haha. Jag jobbar på bio, jag vet vad som händer i tomma salonger med tonårspar ;)

FIck iallafall jobbet jag var på intervju för så snart kommer jag börja jobba på Ecco, Din sko och Nilson. AWESOME! Fatta hur min sko samling kommer växa från sitt redan ganska stora antal...

Har varit hemma ett tag nu i allafall och kollat på webb-tv. fantastisk grej för oss med skogtv, se alla programen ändå...

Såg Ncis- Los angeles, tyckte de var helt okej. LL Cool J är ju helt klart körsbäret på kakan, har alltid gillat honom han ser så skön ut, som en enorm nalle man bara vill krama. Han ser liksom snäll ut fast han har lite edge och sen hans röst och allt lovely.

Ska nog lägga mig nu tänkte gå till gymmet tidigt imorgon. haha Wish me luck eller vadå.

Smile




Kommentarer
Postat av: Michaela

Hmm ensamma? Vart var detta och vilken tid?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback