fredag

Lugn fredag kväll, är ur fattig och alla verkar vara upptagna med massa grejjer.

Veckan har gått löjligt snabbt, tre pass på nya jobbet. Börjar fatta lite vad det innebär och hur det funkar att jobba där och det är skönt. Lära sig allt kommer dock ta ett tag till, men jag gillart!

Förutom dom passen så har jag jobbat på gamla jobbet också, och varit hemma hos mammsi en snabbis och hängt med henne och mina pälsbollar. Dessutom lyckades vi klämma in en tjejmiddag/tvspels kväll med massa goa tjejjer igår och det var ju inte fel. NAck delen är att jag inte har varit hemma nått alls nästan så det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten, fast jag är ledig hela helgen nu så ska väll passa på att städa.

Var förresten på bio idag på eftermiddagen efter jobbet och såg Michael Jackson's- This is it. Den var inte så dum faktiskt. Blev lite deppig över att han är död, känns som ett sånt slöseri på talang när människor dör sådär.


Det märks att det varit en fattig månad, har uttnytjat mina gratis biobesök flitigt på mindre än en månad. 6gånger tilloch med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback