måndagsbarn

Ska ner till tvättstugan om 10 min. I vanliga fall tvättar jag kanske var 3- 4 månad men nu har jag massa lakan och filtar i tvättkorgen så tänkte tvätta dom så kläderna får plats sen.

Tänkte passa på nu också att försöka lista ut vad ag ska ha på mig i morgon. Ska ju till nya jobbet då. Det är så sjukt för jag har inte behövt tänka på sånt alls under 2 års tid när jag jobbat på bion för vi har ju våra ganska gräsliga uniformer där. Åhh så skönt att slippa ha uniform!

Ska försöka lista ut vad jag ska ha på mig iallafall, och sen kanske plugga lite behöver läsa 300 sidor ur valfri kurslitteratur som passar med ett tema till en essä jag ska skriva. Måste välja tema och lista ut vad jag ska välja för kurs litteratur så de verkar vettigt och sammanhängande.

Japp det var väll det.

Smile


Skulle ju inte kalla sf-uniformerna snygga direkt.

Snodde bilden från
Jenny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback