om..

Var inne på Katrin Sytomierska (vem vet hur det stavas liksom) blogg och såg att hon är i Dubai.
 
Åhh vad jag blev sugen på att åka dit igen
, snart är det ganska exakt 2 år sen jag var där och jag älskade det. Om jag bara hade pengar och tid, då skulle jag sitta på ett plan på en gång.

Känner över huvud taget att resesuget är ganska starkt just nu, frågan är om det är eftersom jag vet att det inte blir nån resa till jul i år eller om det beror på att jag vill fly bort från allt jobbigt...
Usch vet inte hur många gånger jag lovat mig själv att sluta fly från saker.
Lyckas inte hålla det lika ofta.

Var inne på min och Habibis
reseblogg från i sommras och saknade den tiden, var inne på katrins blogg och saknade Dubai, Pappa och hans sambo var i New York förra veckan och jag fick lusta att åka dit. Mamma åker till Mexico om en månad och där är det varmt och skönt.  Så nu lovar jag mig själv, kommer jag inte in på Arkitektur i höst så reser jag. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback