Vill ha glass och kärlek

Vill ha glass, är jätte sugen på det..

Lite glass eller kanske lite kärlek, eller båda två till och med. De vore nått det. Då skulle jag helt klart orka skriva uppsattsen som just nu bara går så sjukt sakta att skriva på.  En del är äntligen klar men då kommer nästa som jag får kämpa med. 

Då skulle de vara fint med lite kärlek och uppmuntran så man pallar, tycker ni inte? Eller glass dåra..

Nån borde ju skapa ett företag
med hemleverans 24/7 på god saker. Typ glass, godis,chips och kakor och sånt. det kan man nog tjäna en del på med tanke på hur många det är som blir sugna på nått gott långt efter affärerna stängt. Och ska jag vara ärlig orkar jag inte tassa till statoil just nu, det är kallt och mörkt.

Ne nästa bostad fick just ett krav på att ligga nära ett seveneleven.

Nu ska jag fortsätta på uppsattsen utan glass eller kärleksfull uppmuntan för den ska fan bli kar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback